Saturday, 20 June 2015

Apa berlaku sepanjang 2 tahun


2 tahun dah berlalu .
Apa ada dengan 2 tahun ??
Macam-macam benda yang berlaku.
Sedar tak sedar cepat betul masa berlalu,
Macam kelip mata je dah 2 tahun.

Khayla Hana Awliya dah membesar dah, 
Senang hati melihat anak membesar depan mata.
Susah senang kita besarkan anak, Allah je yang maha mengetahui.
Sangat cerdik, bijak, pandai, cantik, semua ada :)

Dah 2 tahun jugak aku menjadi supermummy.
Aku dah berhenti sepenuh masa dari bekerja dengan orang.
Sekarang cari duit sendiri je.
Hati pun senang (senang ke?) , Tuhan je tahu senang atau susah.

2 tahun jugak aku dah menjadi single mother.
Bila baca balik my past story, nak termuntah pun ada.
Izzit a right time untuk aku cari pengganti bagi daddy Khayla ?
Muahahahahaha.
Nak naik pelamin ke lagi sekali.

Apa-apa pun, macam-macam suka duka yang berlaku 
sepanjang 2 tahun ni.
Orang tengok aku mcm ni, tapi hakikatnya orang tatau 
macam mana dalaman kita yang tengah rasai ni.
Semoga aku akan terus tabah dari masa ke semasa.

Btw, banyak nak story sampai aku pun tatau nak mulakan dari mana.
Mungkin kena pelan-pelan baru boleh start.
Apapun, bila da rajin menulis, aku akan terus menulis.
Semoga aku akan terus rajin untuk berkongsi cerita seperti dulu.
Tiba-tiba tangan terasa gatal plak nak menulis :)

No comments:

Newer Post Older Post Home
Boucing Red Bow Tie Ribbon

Mummy Dearies's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah