Thursday, 22 August 2013

NEW STORY

Dah lama saya tidak menulis di ruangan ini. 
Terlalu banyak kisah suka dan duka selama hampir 3bulan saya tidak menulis.
Maaflah, terlalu banyak perkara yang berlaku sehingga saya terpaksa melupakan sebentar dunia blogger ni.
Perkara pahit dan manis sentiasa datang dan pergi.
Saya cuma perlukan kehidupan yang adil seperti orang lain jugak.
Sedih dan terus sedih apabila memikirkan kehidupan yang sebegini.
Sekarang, saya hanya ada anak saya untuk meneruskan hidup.
Segalanya saya akan ceritakan next entry.
Cuma doakan yang saya akan tabah untuk melalui kehidupan di kemudian hari bersama anak saya.
AMIN

1 comment:

Sue-Rya Qistina said...

Assalammu'alaikum dear..ingat kita lagi?
saya rasa mcm boleh agak apa yg terjadi kt awak..
jom whatsapp 0142379783

Newer Post Older Post Home
Boucing Red Bow Tie Ribbon

Mummy Dearies's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah