Friday, 1 March 2013

RUTIN BIASA : Check Up Di KK

Semalam, aku pegi check up kat KK macam biasa.
Yolah, aku sekarang dah kena check up setiap 2 minggu.
So, aku pun kena patuh dengan arahan :)

Macam biasa, amek no semua.
Sekarang, aku pegi dah cepat.
Bukan apa, aku malas na tunggu lama3 kat sana.
Nanti no aku makin lambat !
Paham3 jela service kat KK cepat ke lambat !

HB aku makin  rendah, so cucuk amek darah macam biasa.
Aku rasa sekarang aku da takot na amek darah.
Tu yang sekarang asyik sakit je bila amek.
Even amek kat hujung jari je kot :P

Bila jumpa doctor, tup3 doctor tu dok sebelah umah aku je kot.
HAHAHAHA ~~~
Kebetulan ..

Macam3 dye tanya ..
HB aku rendah sebab aku da ta makan iberet folic lagi.
Aritu aku admin, dye bg aku makan yang biasa punya vitamin.
So, aku da stop makan iberet.

Then, berat aku turun sebab aku cakap makanan kat hospital ta sedap.
Sebab tu, turun sekilo.
HAHAHAHA.
Boleh terima ta jawapan tu?

Btw, baby semua oke sebab dengar degupan jantung pun oke.
Besh3.
Lagi 2 weeks pegi check lagi.
Then, start la every week check kt KK.
Aduh, makin penat mcm ni :)
Next appointment, aku kena pegi KK and Hospital.
Time tu da 36 weeks :)
Baby da bole keluar dah.
Suke, suke :P

Ingat esok or lusa na siapkan barang baby yang ta siap.
Tapi aku rasa tade kot yang ta settle lagi.
Tinggal mummy punya je blom kot :)

Okeyhla, na mandi :P
Nak keluar dengan incik hubby jup lg :P
Arini keje malam ..
Arghhh mesti mengantukkkkkk :)

2 comments:

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

dulu setiap hari kena p KK.. kalau tak larat nurse yg dtg rumah.. bosan la plak tgok muka nurse hari2

Seneorita Baharin said...

semoga sis n baby sihat2 sokmo ye :) take care! ^______^

Newer Post Older Post Home
Boucing Red Bow Tie Ribbon

Mummy Dearies's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah