Saturday, 2 February 2013

JAILBREAK UNTUK PENGGUNA IPHONE IOS 6.1

Selamat Malam semua.
Rasanya memang dah berabuk dah aku punye belog ni pasal da lame da ta update.
Bukan aku suka suki tanak update.
Busy yang amat la :)
Hehehehe.
Sorry la yea kengkawan.

Aku actually memang na update tapi masa ta mengizinkan la untuk aku berbuat demikian.
Sudahnya, aku terpaksa la melupakan sebentar masa aku untuk update belog aku ni hah.
Tapi, sibuk3 aku, aku tetap cari masa na update bermacam perkara kat sini :)

Oh yea, bagi pengguna Apple, 
Lagi3 yang baru update ke IOS 6.1 software.
Just na inform, 3 February nanti, Jailbreak untuk IOS 6.1 akan di releasekan :D
Mesti peminat apple semua sangat teruja kan :D



Maknanye lepas ni, sape3 yang guna software 6.1 dah boleh tersenyum lebar dah le :p
Kekekeke :)
So, korang sabar yea.
Jangan gelojoh.
Nanti aku update tutorial untuk Jailbreak nanti lepas dye release :D
Oh yea, hanya sesetengah model je yea yang boleh support IOS 6.1 ni.
iPhone 5, 4S, 4 and 3GS
iPad 4, 3, 2 and Mini
iPod Touch 5, 4 and 3

Okeyh, tunggukan kemunculannya yea :D

2 comments:

afiq azril said...

bila nk post untuk jailbreak nya??

afiq azril said...

bila nk post untuk jailbreak nya??

Newer Post Older Post Home
Boucing Red Bow Tie Ribbon

Mummy Dearies's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah