Thursday, 10 January 2013

EEEE, POMPUAN NI DAH GUMOK !

Selamat pagi semua :)
Sebelum solat subuh, aku terasa nak update entry.
Yolah, dah bangun awal, then na lelap mata da ta bole :P

Last entry aku ada cakap na pegi tengok muvie kan ?
So, on the same day, aku pun gerak ke Tebrau City untuk tengok muvie yang aku suka tu :P
HAHAH~~~

Mr.Somi asyik tanye jerp.
Boleh ke aku tengok time tengah preggy macam ni ??
Aku cakap na tengok jugak.
Ta kira la, nak tengok jugak story tu :P

Then, we all sampai betul3 3.15pm.
Muvie start 3.20pm .
Kebetulan, time nak otw ke Tebrau, hujan sangat lebat.
Ribut sekejap di Pasir Gudang.
Semua ini gara3 Taufan Sunomo :p


Okeyh, story dye memang menakutkan :)
Sebab aku dok tutup mata bila rasa hantu tu nak keluar :P
Huishhh, cuak jugak mummy ni sebenarnya :)
Tapi, kugagahkan diri jugak tengok.

Bolehlah tengok, ta rugi sape yang tengok.
Lagi3 tengok time Yana Samsuddin kena rasuk.
Perghhh,giler betul la.

Moral of the story, jangan lah kite sesekali buat perkara yang khurafat.
Ta elok yea.
Kalau dah salah, selamanya tetap salah.

Okeyh,then, lepas tengok muvie,
Macam biase, aku survey barang baby :P
Banyak jugak yang aku borong tapi berjimat :P
Seronok ta terkata bila dapat borong barang banyak3 ni :P
Lagi seronok sebab duit yang keluar bukan duit aku :P
Kekekeke :D

Alhamdullilah, barang baby dah settle 60%.
Tinggal yang besar3 je macam baby cot, bedding, and yang lain3.
So, Insyaallah boleh settle by next month :)
Then, tunggu Baby K keluar je.
Untunglah yea Baby K ~~~~

Ehem, nak tengok pompuan gemok ta ???




DAH TENGOK SENYAP JE TAU :P





JANGAN KETAWA :P





EHEM, EHEM :)





Try posing supaya perut ta nampak :P

Kepenatan :)

Last capture :)



Tiba3 ada pulak lagi sorang budak muncit macam aku jugak nak amek gambar.




Cher tengok, boleh lawan aku ta perut dye :P
Kita tengok sape yang kempes dulu yea perut :P
HAHAHAH ~~~



3 comments:

Mila Ahmad said...

eh sama-sama naiklah yang baju hijau tu preggy gak ke ? bape bulan? hehehe.....

ᵔᴥᵔ MUMMY F STORY ❀‿❀ said...

Hahaha.
Saing3 la ni preggy :P

NJihe.am said...

Singgah sini dari segmen Lionette Storm. Done follow :)

Newer Post Older Post Home
Boucing Red Bow Tie Ribbon

Mummy Dearies's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah