Wednesday, 5 December 2012

SEWA PERSALINAN NIKAH

Hello everybody :)
Arini, aku na open lagi untuk sesiapa yang na sewa aku punya tudung nikah and baju nikah :P
Actually, aku da open lama dah, maybe ada yang ta perasan kot :P
So, arini aku open lagi yea :)
Sebab, aku bukan pakai pun lagi dah :D
Tapi tanak jual sebab untuk kenangan yea :)
Okeyh, color persalinan nikah aku ni cream cair :P

CLOSED UP TUDUNG NIKAH

Tudung nikah ni memang dah penuh dengan beaded kat atas kepala.
So, kalau korang na pakai viel, yang simple3 pun da oke dah :p
Btw, ini selendang yea.
Memang sangat senang untuk di bentuk.

Okeyh, ini pulak pandangan dari sisi.
Tengok, chantek kan pearl dye semua :P

Ehem, nampak dari atas, tepi semua :)
Jelingan manja dari aku :P
Huhuhu.



CLOSED UP BAJU NIKAH >> DRESS

Ni, aku tunjuk untuk dress / baju nikah aku.
Actually memang ikot size aku tapi, aku ada buat lebihan tepi.
So, boleh muat sampai XL yea !
Baju ni, bahagian dada ke atas memang penuh dengan beaded.
I buat dengan PRO punya orang.
So, memang sangat teliti pembuatannya.
Bahagian tangan pulak, i pakai lace, so korang kena pakai inner kat dalam.

Sorry, terpaksa crop gambar ni.
Hehehehe :P
Ni pulak, aku punya dress.
TADAAAA ~~~~
Bahagian bawah tu chiffon but dala da ada lining :p

Okeyh, cher tengok.
Chantek ta :p

Kalau korang berniat na sewa, ni aku bagi korang dye punya quotation :
Tudung sahaja ----> RM 35
Dress Nikah ----> RM 100
(Kalau kena alter, harga naik sket yea)

Kalau sape3 yang ada na buat majlis tu, berniat na sewa, boleh la korang pegi PM aku kat FB 
or
Email : miss.shahreena@gmail.com

1st come, 1st serve yea.
Kalau yang duduk luar dari JB, aku akan pos.
Tapi ada terms and condition yea kawan3 semua :P





BYE ~~~~~~

2 comments:

Aimi Syahirah said...

Sangat cantik!!=)

Cheida_Mymee said...

tudung selendang kan.. cntik dress u

Newer Post Older Post Home
Boucing Red Bow Tie Ribbon

Mummy Dearies's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah