Sunday, 2 December 2012

Segmen : Bloglist Setahun Dari ciklaili.com

Akhirnya, aku na join Segmen dari belog yang aku memang suka sangat.
Yay, yay :P

Ringkas tentang aku :)
Aku seorang isteri, bakal menjadi seorang mummy, lebih kurang 4 bulan dari sekarang.
Berumur 24 tahun tetapi akan berubah ke angka 25 dalam masa sebulan :)
Aku masih bekerja, seorang graduan dari UiTM dalam bidang Accountacy.
Aku seorang yang sensitif, cepat merajuk, tapi mudah dipujuk :)
Aku suka membaca dan sekarang suka menulis.
Masa terluang aku isi dengan menulis belog atau menerjah belog blogger lain.

Tentang belog aku pulak.
Dulu, time belum kahwin, aku story semua tentang diri aku.
Tapi, bila dah kahwin, aku story pasal kehidupan :)
Now, bila preggy, story pasal baby :P
Kalau tengok belog aku mesti color pink.
Why ?
Sebab aku penggemar merah jambu.
Aku suka berkongsi cerita dan membaca cerita.

Ta banyak aku na story pasal diri aku dengan belog aku ni.

Aku paling suka semua entry tentang kehamilan dari belog ciklaili.
Lagi3 pasal checklist, kalkulator usia kandungan, semua la.
Sebab tu ta bole na bg link :P
Sebab banyak sangat.
Nanti orang cakap aku tamak plak :P

Rasenya, Cik Laili dah banyak berkongsi cerita :P
Nasihat aku, teruskan bercerita sebab ciklaili banyak peminat :P

TADAAAAAAA ~~~

Sekian, hopefully blog aku tersenarailah yea :P

1 comment:

cik laili said...

tahniah kerana bakal bergelar seorang ibu. mesti tak sabar nak merasai pengalaman bersalin & menjaga baby yang bakal lahir.

jangan lupa amalkan membaca surah2 yg digalakkan dibaca semasa mengandung. mudah-mudahan Allah permudahkan segala urusan.

terima kasih sebab sudi join bloglist ciklaili.com

Newer Post Older Post Home
Boucing Red Bow Tie Ribbon

Mummy Dearies's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah