Tuesday, 4 December 2012

REVIEW KAHWIN : HENNA

Ehem, ehem.
Aku kahwin dah 5 bulan, tapi baru sekarang aku na buat review pasal aku punya majlis :)
HAHAHAHA.
Aku ni kan baik haty, nak membantu bakal b2b kat luar sane yang na buat majlis.
Arini, aku na cakap pasal henna.

Aku memang adore dengan orang yang buat henna aku ni.
Memang sangat terbaik :)
Yay, suka, suka sangat3.

Memang sangat3 la best dan superb dye buat.
Puas haty sangat dengan bayaran yg aku dah buat.
Huhuhu :DDDDDDDDDDD

Jom tengok gambar3 menarik HENNA dari aku :P






Okeyh, chantek ta HENNA aku ni ?
Mesti korang na tau kan sape yang buat ?
Dari mana ?

Hikhikhik..

Mestilah dari JB.
Lalalaal ~~~

Confirm, korang akan sangat berpuas hati bila amek service dye ni.
Dahla peramah, fuhhh, ta bosan la korang.

Just na inform, i punya Henna Artist ni yang buat henna untuk Memey, Noraniza Idris, Anna Raffali

2 comments:

octarezka said...

cantiiikkk.
pengen bisa buat begituuu :(

Mila Ahmad said...

memg cantik ukiran inai dia.

Newer Post Older Post Home
Boucing Red Bow Tie Ribbon

Mummy Dearies's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah