Tuesday, 4 December 2012

REVIEW KAHWIN : GUESTBOOK CORNER

Tarikh nafas, pelan3 :P
Okeyh sudah :)

Henna sudah, so sekarang aku na review pasal Guestbook corner.
Alah, kalau orang datang tu kena tulis3 tu :P
HAHAHA :)

Susah bebenor na aku translate :P
So, kalau tatau jugak, tatau la na cakap ape.

Sekarangkan memang trend, orang buat guestbook dengan photobooth.
Aku pulak tade budget, tu yang mampu buat guestbook sahaja :P
Hikhikhikhik .
Bila baca ape yang dorang tulis, kelakar betul.
Semua doakan dapat baby cepat.
Hah, hambek ko, aku da bunting pelamin :p
So, sediakan sebanyak mungkin yea present :P
Okeyh, jom la tengok gambar yang ta seberapa :P
Simple je ni :)
Tade la gempak3 sangat :)













TADAAAAAAA ~~~

Simple jerp kan :P
Hohoho :)

Kalau na tempah Guestbook tu, korang boleh la usha belog akak ni :P
SCRAP @ PERCLIP >>>> Farah Diyana

Even harga dye "boleh tahan", tapi sumpah aku sangat puas haty dengan design dye semua.
Chantek jerp.
Aku beli guestbook, roses dengan signage dalam RM350 ++
Hahahaha :)

Kalau korang na, just PM je dye okeyh.
Akak tu boleh buat ikot budget korang.
Dun worry :p

3 comments:

DIARI FARISHA said...

ha! tgk guestbook pn dh taw order kat farah diyana tu..mahal la..huhu

FITRYNA ◕‿◕ said...

Hahaha.
Tapi memang berbaloi dengan harganya :P

DIARI FARISHA said...

bile pikir2 balik + duit ciput, buat DIY je.hehe ->>http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2012/12/teaser-diy-wedding-guestbook.html

Newer Post Older Post Home
Boucing Red Bow Tie Ribbon

Mummy Dearies's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah