Thursday, 6 December 2012

Review Blog Untuk TOP REFERRAL

Aku da decide na Review mana3 blog yang top 3 top referral ke belog aku.
Aku buat ni sebagai tanda terima kasih yang teramat sangat sebab tolong mempopularkan belog aku yang hodoh sehodohnya ni.

Top 3 Referral setiap minggu akan di review.
Aku akan review setiap hari Jumaat yea :P
Masa peak hour la orang cakap.

So, pada yang di review tu, jangan malu, jangan segan yea untuk letak aku kat bloglist korang ke, tolong letak banner belog kat sidebar korang ke. Hehehe.

Pada yang na direview, korang tolong la promote aku sekali yea :P
Nanti mana tau, aku review korang, meletup korang punya follower lepas ni :P

Ni la, top referral aku buat sementara waktu :D


Newer Post Older Post Home
Boucing Red Bow Tie Ribbon

Mummy Dearies's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah