Friday, 21 December 2012

ON VACATION MOOD


Alangkah indahnya hari Jumaat ni....
Today last kerja, then aku bercuti panjang selama 5 hari :)
Yahooooo ~~~

Today keje late nite, then kol 7 terus pegi Gambang :P
Actually cousin aku na tunang.
So, alang3 da berjalan ni, we all ingat na pegi vacation je terus.
So, belum decide lagi na pegi mana lepas majlis cousin aku tu.

Aku ni menumpang bapak aku, so ikot jela :)
Yang penting berjalan sekali :P
Seronok, seronok :)
So, aku kena siapkan bag baju aku semua dulu.
Na cari toiletries yang kecik3 je.
Then, aku na cari lens pulak.
Kena chantek3 dulu ni hah na berjalan :P

Lalalala ~~~
Seronok, seronok.


Actually, aku tengah bersedih haty sebab tengah bertekak dengan officemate aku.
Haishhh, bengang pun ada.
Biar ku pendam dalam haty.
Ape pun ta boleh la.
Tau dye je btol.
Lantak la, ko keje la sorang3 sane tu.

Sebab tu, ku sabarkan haty je ni.
Tau na cuti panjang :)
Yehaaaaaaaaa ~~~


So, aku ta dapat la na update status dengan lajunya.
Sebab aku ta online dekat 5 hari.
Tapi balik confirm aku akan bagi korang story yang ta habis cerita dek zaman.
Tunggu jela.

Bagi yang order dengan aku, semua pos 28hb yea :)
Al-maklumlah mood bercuti ni :P

1 comment:

Nurul Filzah said...

salam. Nurul mohon maaf atas kesilapan dalam entri review blogger bertuah. Nurul sudah update semula. Boleh check link mummy. btw, happy holiday :)

http://sayaeesya.blogspot.com/2012/12/review-blogger-blogger-yg-bertuah.html

Newer Post Older Post Home
Boucing Red Bow Tie Ribbon

Mummy Dearies's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah