Wednesday, 12 December 2012

NA DURIAN, NA DURIAN


Sodapppppnya aku tengok gambar kat atas tu.
Hati ni na makan je durian.
Tapi ibu ta bagi.
Wawawawa, dye cakap durian ni panas.
Aku kan tengah preggy so memang ta bole makan.

Tapi, sebab tanak aku terliur, dapat la makan SEULAS, aku ulang semula, SEULAS sahaja.
Wawawawa, ape pun ta rase, ilangkan rase terliur je adalah.

Aku rase macam na pegi kedai apek tu, beli, makan senyap3.
Tapi, aku ta pandai kopek.
HAHAHAHA.
Masalah, masalah :)
Apepun, aku sabar je sampai Baby K keluar.
Nanti da keluar, aku na makan banyak3 :p

2 comments:

puan.mila said...

Dah brp weeks preggy? Awl kndungn tkut gak nk mkn tp skrg dh 36w so brani la mkn byk..xthan godaan..hehe

FITRYNA ◕‿◕ said...

Da masuk 23 kak.
Tu yang geram je tengok :P

Newer Post Older Post Home
Boucing Red Bow Tie Ribbon

Mummy Dearies's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah