Saturday, 15 December 2012

My teeth !! Oh My GOD !!!

Aduh, gigi aku ni berdenyut3 menahan kesakitan :(
Semalam aku pegi pharmacy dengan harapan na beli ubat tahan sakit.
But, dye bagi aku ubat titis je sebab aku ni pregnant :(
Susah jugak jadi orang pregnant ni kan ???
Sakit gigi pun ta boleh cabut.

This is why kenapa kita ta bole cabut gigi yea :P

Ok puan..sebabnya ialah, ubat bius yang kami gunakan nanti boleh menyebabkan keguguran. yang kedua ialah, ini gigi geraham bongsu.akar sangat panjang. jika semasa cabut, akar patah di dalam, kita perlu x-ray. dan itu akan mencacatkan kandungan puan.

Menyedihkan :(
Huahuahua .
Tapela, untuk Baby K, mummy tahan jela sakit gigi ni hah.
Bila sakit je aku titis ubat.
Alamak, masalah la gigi ni :/

No comments:

Newer Post Older Post Home
Boucing Red Bow Tie Ribbon

Mummy Dearies's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah