Wednesday, 12 December 2012

LAWAK 1#

Bapak: "Ni apehal lak ni balik Kolumpo pakai suar pendek plak ni? Abah tak ajar kau macam ni masa taski dulu."

Anak: "Lek lah bah. Trend ni. Org KL pakai camni je pegi mana-mana."

Bapak: "Tayang betis berbulu lebat sampai ke peha camni ke hulu ke hilir? Biar betui!"

Anak: "Pompuan kata seksi bah. Ni ha, nampak kepala lutut keras ni lagii la geram dorang tengok. Sebab tu dorang pi stadium tu. Peha gebu ni macho bah.."

Bapak: "Biar betui!"

Anak: "Betul. Skang saya dah sedekah habih dah seluar panjang, kain pelekat yang abah bagi dulu tu kat jiran2 miskin kat sana. Suar pendek je skang ni bah. Kooooolll~~"

Bapak: "Orait la tu. Hang pi lah naik masjid pakai lagu tu. Kain pelekat semua dah tadak kan? Hang pikir la sket guna akai tu, cer hang pk kalau Nabi SAW ada bersama-sama kita..hang tak malu ka nak jumpa Nabi SAW dengan bersuar pendek ka? Hang p musafir mana-mana, hang nak ngadap Tuhan dengan pakai suar pendek tu ka semayang? Kompem la hang tinggal semayang ni kan!!!???!! Kool la sangat tinggal semayang kannn???~~"

Anak: (MAMPOS AKU)

Bapak terus belasah anak dia dish dish dish, siap rotan lagi kat punggung tang tuu jugak. Siapa kata dah besar tak boleh rotan? Anak tak sadar dek untung. Stailo la sangat. Bapak sailang ini pailang!

No comments:

Newer Post Older Post Home
Boucing Red Bow Tie Ribbon

Mummy Dearies's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah