Thursday, 27 December 2012

HOLIDAY : PAHANG - Maran

Assalammualaikum .
Dah lame ta update apa3 entry.
Fuh, rindu yang amat ni nak update entry :p

Banyak gilosss story yang aku na gtau.
Macam3 yea.
Macam3 sangat :p
Ada yang best ada yang ta best.
HAHAHAH :)

Korang rasa teruja ta??
Btw, tengs sangat pada yang follow aku.
ALHAMDULLILAH, follower aku setakat ini dah 795.
Another 5 person je na genapkan 800.
Hope, tercapailah hajat nak dapat 800 follower by end of this year :D

Okeyh, lets we talk about my vacation.
Aku bercuti lama yea, hampir seminggu, HAMPIR je :P
So, the first place yang aku pegi ialah MARAN.

Actually, aku hantar cuzie aku pegi bertunang + merisik.
So, we all amek kesempatan pegi vacation skali :)
Seronok weyyhhh.
HAHAHAH :)
Rasa seperti dikampung.
Walaupun bontot aku sakit yang amat sebab duduk dalam kete dalam 6jam (ekceli ta rasa ape pun sebab aku membuta sepanjang perjalanan. al-maklumlah baru balik keje that time)
Tapi rasa best sebab aku ta penah pegi tempat macam tu.
Yang sedihnya, time tu hujan, so perjalanan lambat + lecakkkkk.

Okeyh, jom la tengok gambar, cuci mata :P



We all dah sampai Maran this time. Nak pegi umah belah pompuan je :)

Rombongan pihak lelaki :)

Hantaran dari kedua belah pihak :)

Tetapkan hari besar untuk pihak perempuan and lelaki

Mak3 pengantin :)

Family belah perempuan :)

Selamat bertunang ICI & AZI

Jom kita makannnnnn ~~~

Ehem, ehem :) Perut je besar :P





AND ..




TADAAA, Mummy and Baba :P
HAHAHAH :)







 Btw, we all akan ke Maran lagi untuk Hari Besar dorang plak around March.
Tapi aku rasa macam ta pegi sebab on that date aku tengah tunggu hari untuk deliver baby.
Silap3 aku da deliver pun on that time.

Apepun, Selamat Bertunang aku ucapkan untuk ICI and AZI.
Semoga, hubungan korang berkekalan sampai ke anak cucu.
AMINNNNN~~~~~~~

1 comment:

Mila Ahmad said...

eh perut nampak bolaattt la heee~~~

Newer Post Older Post Home
Boucing Red Bow Tie Ribbon

Mummy Dearies's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah