Tuesday, 18 December 2012

18.12.12

Ada apa dengan tarikh 18.12.12
Ehem, ehem.
Genap setahun dah aku kenal dengan incik suami.
Alah, time kenal3 dulu pun, aku active main FB dengan dye.
Kira cinta muka buku la ni :P

Korang boleh baca 1st entry aku pasal Incik Somi :P
Meyh click SINI and SINI :)))))))))))
Penat aku godeh3 cari entry tahun lepas.
Jumpa jugak akhirnya :P

Actually, 18.12.12 genap dah setahun usia perkenalan we all.
Pejam celik, pejam celik cepat je masa berlalu.
Rasa macam kejap je kan :P
Then da kahwin da pun kami :P

Ni yang terasa na repost semula gambar3 lama ni :P
Mintak3 la ade.
Sebab save dalam facebook.
PC pulak da banyak kali format, so hilang sudah semua itu ","
















Cute ta kami ??
Muahahahaha ~~~
Maapla, kami ta banyak gambar sebab kami jarang berjumpa.
Kami ni busy bekerja.
Ta kira masa, so bila hubby masuk shift lain, ta sama so memang tade masa.

Actually, banyak suka duka yang kami da lalui.
Macam3 ragam, tapi akhirnya, hubungan kami bertahan sampai sekarang.
Ape yang jadi, kita kena sabar.
Nasib baik la incik somi ni sabar dengan aku, kalau ta, ta jadi da somi aku tau :P

Akhirnya, hubungan kami di di akhiri dengan :

<<>>

<<>>

<<>>

<<>>

<<>>

<<>>

<<>>
<<>>
<<>>

<<>>
<<>>

<<>>


PERKAHWINAN :)))))))))))





Khas untuk incik suami ; Muhammad Noor Fitri Bin Tumiran.
Terima kasih ucuk sebab menerima diri baby yang ta berapa baik ni. Baby tau, baby da banyak sakitkan hati ucuk, ucuk terlalu baik dengan baby. Baby tau ucuk boleh dapat yang lagi baik diluar sana, tapi baby tetap jadi pilihan ucuk. Terima kasih sebab ucuk tahan dengan sikap baby, perangai baby, karenah baby. Ucuk tetap ta marah baby even baby ni macam3. Terima kasih sekali lagi sebab ucuk korbankan masa muda ucuk untuk hidup dengan baby, hopefully ucuk tak menyesal. No matter what happen, my love on you remain unchanged. I love you , and i love you. Its always you :)


6 comments:

eymasu said...

so sweet..jeles saya tengok..hehe (^_^) semoga berkekalan..amin..singgah blog saya anti..http://www.eymasushoppe.blogspot.com/ gomawo dear..(^_^)

Mila Ahmad said...

Ala-ala cumel nye korang berdua ni tengok macam student je lagi hihi..

Sue-Rya Qistina said...

wow..so sweet!
semoga berkekalan hingga ke syurga firdausi :)

FITRYNA ◕‿◕ said...

Hehehe. sweet ke ? Biase je :)
Thanks menyinggah :)

FITRYNA ◕‿◕ said...

Hahaha.
Mesti i yg chumel lagi kan :)
Mmg orang ingt we all ni couple lagi.
Nasib baik ta penah kena tangkap basah sebab berdua2an

FITRYNA ◕‿◕ said...

Thanks :)
AMINNNNNNN

Newer Post Older Post Home
Boucing Red Bow Tie Ribbon

Mummy Dearies's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah