Monday, 12 November 2012

SURVEY BARANG BABY

Bila tengok perut ni da masuk 19weeks, memang aku teruja yang amat :P
Gaji ni da boleh beli baju ke romper baby sket3.
Nanti aku da ta larat da na berjalan.
Malas dah na ke sana sini.
Semua  na cepat dah nanti.

Sekarang ni, aku da start survey baik online or offline.
Semua sekali aku tengok harga dye dulu.
Kalau brg sama tapi aku dapat lagi murah watpe aku na membazir.
Baju baby pun aku tengok boleh telan air liur.
Bukan main mahal lagi.
Nasib baik la ni anak first :)
Adoiiii anak mummy.

Kalau ada sesiapa kat sini yang boleh bagi website yang best3 sket please share.
Penat da google tapi benda sama je yang keluar :)

2 comments:

Dayang Syazwani said...

waa waaa...
da survey2 barang baby daaa...
kompom yg comei2

wisata bakti alam said...

kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

Newer Post Older Post Home
Boucing Red Bow Tie Ribbon

Mummy Dearies's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah