Friday, 23 November 2012

MUMMY TO BE NEW IN PICTURE :)

Da lama rasanya aku ta capture any picture.
Lagi3 sejak aku pregnant ni hah.
Tapi, semalam time dinner, bukan main lagi aku snap3 gambar.
Habis semua ada gambar aku ta kira sape pemilik phone or camera :)
Biasela, aku memang suka amek gambar :P

Adore giler dengam gambar ni :) Macam gambar muda mudi jerp :P

Try tengok, aku maintain slim kan even dah 5 bulan usia kandungan :) 

Jom zoom sket, nampak la perut da membucit sket :P

Bakal bapak orang ni bukan main amek gambar :p

Apa yang beza :/

Mummy and baba :)


Chantek kan gambar aku :P 
Btw, lighting dye yang chantek.
Hotel ni best.
Ni picture aku capture time Annual Dinner company aku semalam :)
KSL Resort Hotel.

3 comments:

Mila Ahmad said...

eh muka mcm budak-budakla... xsangka dah kwin dan bakal jadi papa dan mama...hehe...

Miss Sue said...

bakal baba tu nampak macam anak teruna lg.. HAHAHA.. btw nice picca :)

Anonymous said...

ew. berapa umo kau ek?

Newer Post Older Post Home
Boucing Red Bow Tie Ribbon

Mummy Dearies's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah