Thursday, 25 October 2012

SALAM AIDILADHA


Bila dengar takbir raya, sayu je haty ni.
Jangan lupa semua solat hari raya aidiladha esok.
Bagi yang balik kampung tu, hati3 di jalan raya.
Aku raya kat sini jela. Incik suami keje.
Lagipun, umah ibu and mak mentua dekat je :)
Marilah kita bekorban ke arah kebaikan.
Semoga hari raya ini disambut dengan penuh keinsafan dan mendapat keberkatan :)
AMINNNNNN

Bila unta dah tak selera makan
Kambing mula resah
Lembu pura3 gelisah
Ayam je nampak cool
Itu tandanya Hari Raya korban dah nak dekat.
Salam Aidiladha dari kami .

1 comment:

Nurul Aini said...

hehehe..selalu kawan-kawan saya hantar mesej ayat unta tak selera makan tu..Selamat hari raya korban. ^__^

Newer Post Older Post Home
Boucing Red Bow Tie Ribbon

Mummy Dearies's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah