Wednesday, 17 October 2012

RUMAH SEWA


Aku rasa sekarang ni bukan main susah lagi aku na cari rumah sewa.
Menyampah betul la tengok rumah sewa yang kat area ni mahal na mampos.
Padahal, korang byr sewa bukan byk mcm tu pun.
Bantulah aku yang baru na bertapak ni.

Btw, kalau korang ada area rumah sewa sekitar Masai, Pasir Gudang, Seri Alam or seangkatannya, area Johor yea. Please bagitahu.
Hari3 aku dok update kt mudah, tapi apa pun ta boleh :(

No comments:

Newer Post Older Post Home
Boucing Red Bow Tie Ribbon

Mummy Dearies's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah