Monday, 22 October 2012

MAKANAN KESUKAAN TYME MENGANDUNG NI

Kalau tyme mengandung ni, mesti mommy yang kat luar sane tuh mengidam itu ini kan??
Tapi, aku tade pun rasa mengidam nak makan itu ini.
Mak mentua aku selalu tanye, ada nak makan ape3 ta?
Aku cakap la tade sebab memang tade yang na dimakan pun.

Tapi, aku ade benda yang unik. HAHAHA.
Aku ada makanan kegemaran yang takkan penah lepas, yang aku ta penah muak makan, yang ta penah rasa stop nak makan.
Because of this jugak, aku jadi seorang yang sangat kedekut.
Nak tau ta ape dye ??

Jeng, jeng, jeng ;DDDDDDDD

..

..

..

..

..

..

..

..

..


HAHAHAHA.

Macam budak3 ta aku??
Tapi aku tatau la, kenapa ni mesti jadi makanan kegemaran aku.
Setiap hari mesti aku beli.
Aiyooooo, ni cereal tambahan ni.
Aku kan kurang kalsium :P


psst; korang na menang hadiah best ta? Jom PEGI SINI

No comments:

Newer Post Older Post Home
Boucing Red Bow Tie Ribbon

Mummy Dearies's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah