Sunday, 21 October 2012

KESEDIHAN ATAU KEGEMBIRAAN

Hello readers.
Selamat hari Ahad, selamat berhujung minggu.

One of my readers ask me.
Kenapa dalam blog ni i semua happy3.
Let me ask you back.
Perlu ke kita cerita tentang kesedihan dalam blog kita ?
Aku jenis ta suka kongsi kesedihan, kedukaan dengan orang.
Biarla, aku ni hipokrit.
Dalam haty tengah sedih tapi aku boleh berlagak gembira.
Cukuplah, aku je yang tengah derita.
Ta usah, orang lain disekeliling aku terasa sama ape yang aku rasa.

Aku memang macam ni.
As long as aku boleh control, aku control.
Fikiran aku lapang and kosong bila aku ada masalah dengan menulis.

Bagi aku, korang yang buat aku happy.
Baca hasil karya korang semua.
Korang lah yang kembalikan semangat aku :)

Thanks all.

No comments:

Newer Post Older Post Home
Boucing Red Bow Tie Ribbon

Mummy Dearies's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah