Saturday, 12 May 2012

POS KAD KAHWIN

Hello all.
Hehehe.

Aku sangat gumbira. Mengapa ???
Sebab, follower dah nak mencecah 500 orang.
Cukop 500 orang, aku buat contest okeyhhh :DDDDDD

Oke, skarang ni, aku tengah menyibukkan diri nak pos kad kahwin.
Ada sesiapa yang berminat nak kad kahwin aku ke ?
Mana tau kalau hobby korang memang mengumpul kad kahwin.

Meyh, korang usha rupa bentuk kad aku ni.
Aku dah penah keluarkan dalam entry yang lepas. KLIK SINI

Btw, orang yang duduk di JOHOR BAHRU SAHAJA yea yang korang boleh datang.
Sebab majlis aku di JOHOR :)

Tapi, kalau korang memang saje - saje nak buat koleksi, aku pos jugak.
So, siapa yang berminat, tinggalkan comment yea.
Korang bagi alamat korang.
Nanti aku pos.

Bubye :D

1 comment:

P E T A K B U N G A said...

follower 515 tunggu Give Away..

Newer Post Older Post Home
Boucing Red Bow Tie Ribbon

Mummy Dearies's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah