Tuesday, 15 May 2012

GEDIK KAH AKU

Selamat pagi.

Try korang tengok tajuk kat atas tuh.
Kenapa aku tulis begitu ?
Sebab, sila tengok kat bawah ni.



Aku memang tak kenal sapa kau.
Mulot ko, tu ko punya pasal lah nak cakap aku apa pun.
Tapi, ko dah masuk kawasan aku.

Aku tahu, ko jeles dekat aku sebab belog aku chantek kan ?
Ko jeles kat aku sebab aku nak kahwin kan ?
Ke memang tade orang nak ko ?
Kalau gentle, ko tulis lah nama ko sendiri bhai.
Memang ko ni STALKER JAHANAM

Haishh. Ko memang menambah pahala aku je pagi3 ni.

Dahlah, banyak keje nak buat.



Buybye :)))))))))

2 comments:

Sofia Kim said...

eeeuuuwww... mulut celupar..

cAzZy said...

biadap betol budak tu...ko sabar k..

Newer Post Older Post Home
Boucing Red Bow Tie Ribbon

Mummy Dearies's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah