Tuesday, 1 May 2012

#5 [WEDDING] :JOM DAFTAR NIKAH

Selamat malam semua. 
Hehehe, sedar tak sedar dah masuk bulan baru dah.
Cepat sungguh masa berlalu.

Rasenya masih belum terlambat lagi untuk aku ucap "SELAMAT HARI PEKERJA" untuk pekerja - pekerja di Malaysia.

PM pun dah umum tangga gaji minimum untuk pekerja swasta. So, lepas ni you all boleh lah pegi tuntut dengan bos - bos korang yang kedekut nak naikkan gaji tu okeyhhhhhhhhh.

Berbalik pasal crita hari "besar" aku ni, rasanya tinggal lagi 2bulan kan. Lagi 60 hari. So, macam - macam benda yang aku masih belum sempat prepare. 

baru lah aku nak terkedek - kedek isi borang nikah. Esok baru nak pergi interview HIV dengan pengamal perubatan (aku copy paste ape yang ade dlm borang nikah). Nasib baik la boss aku yang chumel tu bagi aku cuti pada weekday so banyak benda yang aku boleh settlekan.


Cher tengok, aku dah ready nak mohon daftar nikah ni. HAHAHA.

Aku bukan excited cuma malas nak kelam kabut buat benda penting ni. Betul tak ape aku cakap. 
Kita sibuk - sibuk prepare benda lain, tapi benda ni kita boleh lupa pulak nak selesaikan. Kang sampai masa terlupa terus, haru biru hidup.

Next week manager tempat aku kahwin, then next month aku pulak. Setiap bulan ada je majlis. Aku doakan korang bahagia sampai ke anak cucu. Jangan gaduh - gaduh yea :DDDDDDD
incik fitri je yang belum siap isi borang, keje, keje, keje.

1 comment:

nur_za said...

semoga bahagia dear =)

Newer Post Older Post Home
Boucing Red Bow Tie Ribbon

Mummy Dearies's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah