Sunday, 15 April 2012

#4 [WEDDING] : MY WEDDING CARD IS PURPLE COLOR

Selamat malam semua.

Yes, yes. Arini memang begitu semangat sekali aku nak update belog huduh aku ni.
Actually mesti korang mcm serabu tengok blog aku ni. Sebab aku tgh dalam proses penyelenggaran.
Tapi, aku still open lagi blog ni untuk tatapan semua sebab aku dah bertekad na update once a day status ni no matter what happen.

Aicehhhhh, actually aku tengah semangat nak update ni pasal aku baru je lepas ambil wedding card aku dari kedai tadi.

Punyalah semangat aku na amek sampai call orang kedai tu banyak kali. Naik malu ni hah muka aku ni.
Tapi, aku sangatlah excited untuk melihat card yang aku tempah ni.
Jom, jom kita usha :))))))))))

..

..

..

..

..

..

..

JENG , JENG, JENG

..

..

TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAA










See, see. Chumel ta wedding card aku ni.

Hehehehe, aku memang teruja and sangat - sangat suka yang teramat la :)))))))

Just nak say thanks so much pada pihak NANOZONE sendiri sebab buat card yang memang la SUPERBBBBB chantek yang aku sendiri ta sangka macam ni. So, memang aku suggest dekat korang semua, if sesiapa rasa nak buat wedding card tu, korang boleh lah order terus dari they all.

Serious, aku memang cakap, aku very satisfied dengan hasil kerja dorang ni. Nak proses amek card pun rasanya memang ta amek masa yang lama. Sebab dalam masa 2 minggu lepas aku proceed design, card aku pun dah siap.

So, ada sesiapa berminat nak dapatkan card aku ni ke??? Jom PM aku je cepattttttttttttttttttt.
Menghitung hari. Alhamdullilah, selesai satu perkara. At last, aku berjaya selesaikan satu benda penting dalam proses majlis aku. Chumel kan card aku tu :)))


3 comments:

~~aSHiKiN NuRMaN~~ said...

so cute....:)
btw, congratz...

CINTA FIEYSYA said...

cantik wedding card tu..

Diari Syurga Cinta said...

cntek ..
bolehla tempah t ..hahah

Newer Post Older Post Home
Boucing Red Bow Tie Ribbon

Mummy Dearies's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah