Monday, 5 March 2012

I'M BACK

Hello, hello and hello.
Serious, aku missed untuk berblog i mean , aku rindu untuk menulis :)
Sorry sebab macam dah lama aku membisu and menyepi.
Bukan apa, lappy problem , internet line problem , semua problem. So, ini semua membataskan aku untuk menulis lagi.

Sorry pada yang join contest, aku akan umumkan pemenang minggu ini jugak sebab baru boleh tengok sape yang join contest ni.
And then, prizes u all dapat by this month jugak sebab lepas umum winner aku akan antar editing and buat frame :)
Sorry sebab kena menunggu dengan lama yea semua.

Btw, aku nak update banyak and edit sket blog aku ni sebab aku na lagi chantek dan ada sesuatu kejutan untuk u all semua :)

No comments:

Newer Post Older Post Home
Boucing Red Bow Tie Ribbon

Mummy Dearies's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah