Sunday, 8 January 2012

PRETTY vs UGLY

Hey, hey orang kampung. HEHEHE
Today, aku nak talk about pretty.

Aku nak share dengan korang semua, product apa yang aku ambil untuk memutihkan kulit aku + gebukan kulit + macam - macam lagi.
Aku tak kesah langsung lah if ada orang cakap aku ni obses terhadap kecantikan or what sebab bagi aku kecantikan satu benda yang penting bagi wanita. 
So, that's why aku ni tak kesah berhabis duit beratus or beribu sekalipun untuk kecantikan. Yelah, bukan untuk orang lain, untuk diri sendiri kan ?

Okeyh, aku pakai GLUTATHIONE GLUTAX 3G
Okeyh, Glutax 3G ni adalah sejenis suntikan cologen untuk muka and badan la senang cerita. Sape yang takot pada jarum suntik tu better korang jangan lah cuba pakai benda ni yea.
Okeyh, ni aku bagi spec untuk Glutax 3G. Mesti korang nak tau benefit benda ni kan ???

Ingredients :

Glutatione 3000mg
Ascorbine Acid 1500mg
Alpha Lipoic Acid 250mg
Collagen Extract 350mg.

Packing : 5 ampoules & 5 vials

Origin : Italy

Now, a fairer and whiter, pimple and acne free complexion can be yours! Your beauty is in your hands, do not wait more, feel and see the difference in 4 weeks...! A smoother, clearer, flawless, younger, and whiter skin within, from inside-out..!

Whiten the skin faster and faster.
Glutathione content of the highest in the market.
See the difference after the first injection *

* The result depends on individual metabolism.

SEE THE DIFFERENCE IN JUST 1 MONTH! A RADIANT-FLAWLESS SKIN! PORES FINER!

YOUNGER LOOKING! ROSY-WHITE GLOW FROM HEAD TO TOE!!!

Recommended Dosage:
One ampoules/injection every week for 1 or 2 months (*depends to your body metabolism). Then can reduce the dosage to 1 injection every 2 weeks for maintainance. However, a doctor’s advice is needed if you wish to know regarding the dosage.

Injection Method:
This product is administered by intravenously (IV) or intramuscular (IM)

Not Suitable For:
- Breast feeder.
- Injection on women period.
- Allergy to vitamin (any kind).
- Pregnant woman
- Patient with cardiovascular problem

GLUTAX 3G tadi aku ambil beserta dengan ini DERMA C

Okeyh, untuk price pulak, both aku beli adalah dalam RM1K+++. 

Btw, ada banyak jenis collagen yang dijual kat Malaysia ni. 
Paling murah RM200 - RM1000++ sekotak. But if macam tak berkemampuan untuk membeli, korang boleh ambil ikot botol. Harga pun murah sedikit dari RM30 - RM100++ sebotol. 

Injection kena ambil setiap minggu selama 2 bulan without fail yea. Then baru korang boleh ambil 2 minggu sekali or sebulan sekali.

Lastly..... TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Lepas aku pakai benda ni, aku sapu muka aku setiap hari dengan NATURACTOR. Hey korang nak beli tak foundation ni??? Aku ambil direct dari MEIKO BOOTH dekat JAPAN yea. Bukan made in China yang orang jual sekarang. If nak, boleh dapatkan dengan harga RM50 sahaja.
Maaflah, macam terlalu obses kepada kecantikan, Ni semua untuk mengelakkan buah haty saya tercinta lari cari orang lain :DDDDDDDDDDDDDDD


No comments:

Newer Post Older Post Home
Boucing Red Bow Tie Ribbon

Mummy Dearies's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah