Thursday, 29 December 2011

GA : END YEAR MEGA GIVEAWAY

Oit, oit kalian semua, aku nak ajak korang join GA ni. Memang berbaloi giler kalau uolssss semua join sebab hadiah dia memang sangat - sangat lah menarik.

Aku tengah blogwalking so macam interested nak join because of the present. So, aku dengan rela hati menjoinkan diri untuk GA ini :))))))

Ni first GA yang aku join, hopefully aku menang lah kan 1 daripada 40 hadiah yang ditawarkan ???
Agagagagaga. Korang semua nak join ??? Click je lah button banner kat bawah ni yea :PPPP



2X contact lense and case bagi SEPULUH pemenang dari >SINI<
5X baucer RM 15 , 5X baucer RM10 , 5X baucer RM5 dari >SINI<
3 hermes purse dari >SINI<
 NABILA MARS beliau sponsor 5X header
 MALIIHAH MADZELAN beliau sponsor 1X header
AINA HANANI header glitters 2X dan edit classic template 1X
Dan ANYS sendiri sponsor tiga doodles :)

 TOTAL UP , semua ada 40 pemenang :)


So, jom lah meramaikan diri untuk join GA ni, mana tau rezeki korang nak menang hadiah - hadiah yang disebutkan di atas ini kan. Banyak tu ade 40, so probability untuk menang amatlah besar sekali.
Baru je na join first GA ni. Aku ni selalu good luck. Hopefully blog aku ni tersenarai lah dalam one of the winner. Jangan jeles yea nanti if aku menang. Aku dah ajak korang join sekali kan :))


No comments:

Newer Post Older Post Home
Boucing Red Bow Tie Ribbon

Mummy Dearies's Blog Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah